مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 22:212016-09-28حوادث

توسط فرماندار رودان صورت گرفت تجلیل از زحمات و خدمات آتش نشانان شهرستان رودان


توسط فرماندار رودان به بهانه روز ایمنی و آتش نشانی از زحمات و خدمات آتش نشانان شهرستان رودان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودان، به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی عصر امروز در جلسه ای با حضور فرماندار و شهردار رودان در محل فرمانداری شهرستان از زحمات و خدمات آتش نشانان رودانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فرماندار رودان در این جلسه ضمن تبریک به آتش نشانان شهرستان اظهار داشت: کارکنان آتش نشانی از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار هستند و تا که انسان به طور غیر قابل پیش بینی دچار حادثه نشود قدر این عزیزان را نمی داند و دلسوزی این قشر را در نجات جان شهروندان با تمام وجود می بیند.

احمد محمودی افزود: هرچه از عملکرد این عزیزان بگوییم باز هم کم گفتیم و پاسخی به تلاش و فداکاری آنها نخواهد بود، کار آتش نشانان بسیار مهم تلقی می شود و مصداق جهاد و ایثار است که جان خود را فدا می کنند تا انسان دیگری زنده بماند.

وی عنوان کرد: همه آتش نشانان گمنامانی هستند که در حوادث و مواقع بحرانی و غیر قابل پیش بینی انجام وظیفه می کنند و برای نجات جان شهروندان با جان و دل حاضر می شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه کار کار آتش نشانان کاری بسیار سخت و دشوار است یادآور شد: آتش نشانان از جان خود مایه می گذارند و قطعا اجر آنها نزد خداوند متعال به دلیل نجات جان انسان ها محفوظ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط فرماندار رودان صورت گرفت تجلیل از زحمات و خدمات آتش نشانان شهرستان رودان

توسط فرماندار رودان صورت گرفت تجلیل از زحمات و خدمات آتش نشانان شهرستان رودان