مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 21:562016-09-28سياسي

راوی دفاع مقدس: عرصه علمداری فرهنگی اصفهان نیاز به یک خرازی ، همت و یا کاظمی دارد


اصفهان در عرصه دفاع مقدس به گونه ای عمل کرد که دنیا آوازه اش را شنید، اما بعد از جنگ خوب کار نکردیم؛ در این عرصه نیاز به یک ردانی، - عرصه علمداری فرهنگی اصفهان نیاز به یک خرازی ، همت و یا کاظمی دارد راوی دفاع مقدس گفت: اصفهان در عرصه دفاع مقدس به گونه ای عمل کرد که دنیا آوازه اش را شنید، اما بعد از جنگ خوب کار نکردیم؛ در این عرصه نیاز به یک ردانی، خرازی، همت یا کاظمی داریم که بتواند در این عرصه فرهنگی علمداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، محمد احمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از منتخبان نخستین طراحی پوستر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: شهدا ماورایی نبودند، بلکه از جنس همین جوانان امروز بودند و این ها نیز در صورت پیش آمدن جنگ در عرصه دفاع وارد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دو نگاه به جنگ می توان داشت، افزود: یک عده ای جنگ را این قدر زیبا تعریف و تفسیر می کنند که خیلی ها دل تنگ می شوند که ای کاش باز هم جنگ شود، آن قدر از زیبایی های جنگ می گویند که مخاطب می گوید، چقدر جنگ می تواند خوب باشد.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس، ادامه داد: از طرفی اگر خصوصاً در هفته دفاع مقدس در خیابان راه بروید عکس های نصب شده در گوشه و کنار خیابان نشان می دهد که جنگ اتفاق بد، خانمان سوز و ویران کننده ای بوده است، جنگ یعنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راوی دفاع مقدس: عرصه علمداری فرهنگی اصفهان نیاز به یک خرازی ، همت و یا کاظمی دارد

راوی دفاع مقدس: عرصه علمداری فرهنگی اصفهان نیاز به یک خرازی ، همت و یا کاظمی دارد