مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:462016-09-28اقتصادي

آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند در شهرستان شوشتر برگزار شد


آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند با حضور جمعی از مسؤولان محلی، سالمندان و اقشار مختلف مردم در سالن سلامت شهرستان شوشتر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شوشتر، نرگس بهداروند امشب در آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند اظهار داشت: سالمندی پدیده نوظهوری نیست، در حال حاضر بیش از 12 درصد از جمعیت کل جهان سالمند است، لذا با توجه به افزایش جمعیت سالمندی، نیاز است شرایط و امکانات لازم برای رفاه و آسایش آنها فراهم شود.

وی با اشاره به این که در آینده با افزایش جمعیت زنان سالمند مواجه خواهیم شد تصریح کرد: باید برای رفاه سالمندان امکاناتی از قبیل تأمین اجتماعی، بیمه، خدمات فرهنگی، اقتصادی، عاطفی و .

به آنها ارائه شود.

رییس اداره بهزیستی شوشتر با بیان این که سالمندان خیر و برکت جامعه هستند افزود: احترام به حقوق اجتماعی سالمندان و حفظ کرامت آنها جزو مؤلفه های یک شهروند است و باید این مقوله در جامعه بیشتر فرهنگ سازی شود.

وی یادآور شد: سالمندان با مسائل و مشکلاتی از جمله پوکی استخوان، بیماری آلزایمر، تضعیف وضعیت جسمانی و روحی مواجه هستند که انتظار می رود خانواده ها و جامعه در این زمینه به سالمندان توجه بیشتری داشته باشند.

بهداروند در پایان گفت: بهزیستی شهرستان شوشتر در صدد راه اندازی دو "مرکز تخصصی فرزانگان سالمندان" و "مرکز شبانه روزی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند در شهرستان شوشتر برگزار شد

آیین بزرگداشت روز جهانی سالمند در شهرستان شوشتر برگزار شد