مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:462016-09-28اجتماعي

تامین امنیت 2 میلیون زائر ایرانی اربعین توسط ناجا


سردار اشتری در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال قریب 2 میلیون زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام شوند، گفت: - تأمین امنیت و تسهیل تردد زوار عزیز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مراسم های مذهبی اظهار داشت: امید است که در ایام محرم نیروی انتظامی خدمات خوبی به مردم به منظور انجام بهتر مراسم ها ارائه کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پیش بینی شده که امسال قریب دو میلیون زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام شوند، افزود: تأمین امنیت و تسهیل تردد زوار عزیز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و به این منظور برنامه های مشخصی در دستور کار قرار دارد.

سردار اشتری با اشاره به فعالیت مبلغان حوزه های علمیه که در نیروی انتظامی به انجام وظیفه می پردازند، گفت: ارتقای فضای فرهنگی در میان نیروهای انتظامی جزء اولویت های نخست این ارگان است و پلیس اخلاق را در برخوردهای خود با اقشار مختلف جامعه سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به منظور رفع مشکلات عفاف و حجاب عملکرد خوبی از خود نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت 2 میلیون زائر ایرانی اربعین توسط ناجا

تامین امنیت 2 میلیون زائر ایرانی اربعین توسط ناجا