مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:212016-09-28حوادث

فرماندار حاجی آباد: باید سطح اطلاعات تخصصی آتش نشانان افزایش پیدا کند


باید سطح اطلاعات تخصصی آتش نشانان افزایش پیدا کند و بی شک حیات آنان در مواقع خاص بستگی به مهارت و آگاهی های آنان دارد و هر چه قدر این مهارت ها بیشتر باشد از بروز حوادث پیشگیری کرده ایم.

- و بی شک حیات آنان در مواقع خاص بستگی به مهارت و آگاهی های آنان دارد و هر چه قدر این مهارت ها بیشتر باشد از بروز حوادث پیشگیری کرده ایم.

حمید جهانگیری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد با اشاره به هفتم مهرماه و نام گذاری این روز به نام آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی با هدف نجات جان و مال انسان ها تشکیل شده است و خدمات و ایثار این عزیزان بر همه افراد جامعه مشهود است.

وی افزود: نجات جان و مال افراد جامعه در مقابل بلایای طبیعی از خدمات و وظائف آتش نشانان است و این عزیزان حتی در زمان جنگ به خوبی و با نهایت ایثار و گذشت این وظائف خطیر و سنگین را انجام می دادند.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر افزایش و توسعه سطح ایمنی و آتش نشانی در شهر و روستا گفت: با توجه به ارتقای سطح شاخص های زندگی کیفی در مناطق شهری و روستایی، این فرآیند خدمت رسانی، باعث جلب رضایت افکار عمومی و شهروندان و روستاییان می شود و توسعه آن در هر منطقه ای از اهمیت خارق العاده ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار حاجی آباد: باید سطح اطلاعات تخصصی آتش نشانان افزایش پیدا کند

فرماندار حاجی آباد: باید سطح اطلاعات تخصصی آتش نشانان افزایش پیدا کند