مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:162016-09-28سياسي

فرماندار نوشهر مطرح کرد جابه جایی 45 هزار گردشگر عرب از فرودگاه نوشهر


45 هزار گردشگر عرب از ابتدای سال تا به امروز از فرودگاه نوشهر جابه جا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، علی شادمان امشب در جلسه بررسی مشکلات شهرهای پول و کجور که در محل بخشداری کجور برگزار شد، اظهار کرد: صرف گفتن بار مشکلات چیزی را حل نمی کند و باید چیزهایی را مطرح کرد که شدنی باشد زیرا درآمد پایدار با تزریق پول نمی شود.

وی با بیان اینکه باید کجور بهترین فرصت گردشگری را دارد، افزود: تعداد 45 هزار گردشگر عرب از فرودگاه نوشهر طی 6 ماه گذشته از این شهرستان جابه جا شدند و به کلاردشت و جواهرده می روند، اما به کجور نمی آیند این به دلیل عدم توجه به ظرفیت های منطقه است.

این مسؤول اضافه کرد: برای انجام پروژه ها در راستای درآمد پایدار در بخش کجور باید به دنبال طرح هایی باشیم که خود هزینه ساز نباشد.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه شهر سوخته کجور می تواند در حوزه گردشگری تحول ایجاد کند، تصریح کرد: اگر درباره همین شهر سوخته تبلیغات شود می تواند جاذبه گردشگری ایجاد شود و باید سرمایه گذار برای بیرون کشیدن شهر سوخته جذب شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه با بی پولی هم می توان کار کرد و این باید تدبیر شود، خاطرنشان کرد: دیوچشمه یکی ظرفیت های مهم گردشگری است که باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد و بنابراین تبلیغ ظرفیت های بخش کجور بسیار مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر مطرح کرد جابه جایی 45 هزار گردشگر عرب از فرودگاه نوشهر

فرماندار نوشهر مطرح کرد جابه جایی 45 هزار گردشگر عرب از فرودگاه نوشهر