مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:112016-09-28اجتماعي

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در سرعین افتتاح شد


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی آموزشگاه جدید خیر اردبیلی مالک جعفرزاده مقدم در سرعین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاح این مدرسه شش کلاسه در یکی از روستاهای سرعین اظهار کرد: خیرین بازوان توانمند نوسازی مدارس هستند به طوری که با کمک و همراهی خیرین واحدهای آموزشی متعددی احداث شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

دولت لطفی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی 32 پروژه مدرسه سازی با 214 کلاس درس به همت خیرین و کمک های دولتی احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شده است، تصریح کرد: این پروژه ها اغلب در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی گفت: از 32 مدرسه افتتاحی در مهر ماه امسال، 16 پروژه با 76 کلاس درس مربوط به خیرین است که به شکل کامل تجهیز و تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با یادآوری اینکه امسال خیرین 16 پروژه را در قالب 60 کلاس درس آغاز کردند که به سرعت زمینه تکمیل و بهره برداری آنها فراهم آمده است، افزود: خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی پیشقدم هستند و بیش از هر زمان دیگر تلاششان بر این است تا با همراهی نهادهای دولتی و عمومی بتوانند واحدهای آموزشی خود را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در سرعین افتتاح شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در سرعین افتتاح شد