مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 20:012016-09-28سياسي

فرمانده انتظامی گیلان: دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است


فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه انگلیس خبیث تلاش دارد خرافه را در عزاداری امام حسین(ع) وارد کند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در همایش بزرگ عاشوراییان گیلان با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: از برکت اهل بیت(ع) نظام هستی بهره مند شده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته مردم آغاز امامت علی(ع) را جشن گرفتند، افزود: اکنون برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می شویم و مسیر ما راه امام حسین(ع) است.

فرمانده انتظامی گیلان با درود به امام(ره) که در دوران غربت اسلام از حقانیت اسلام دفاع کرد، گفت: در ایام محرم در عزای امام حسین(ع) شرکت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین(ع) باید در مسیر اصلی هدایت شود، خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان هیأت های مذهبی حضور دارند و از رهنمودهای آیت الله صدیقی استفاده می کنند.

میرحیدری گیلان را دارای 3 هزار هیأت مذهبی رسمی عنوان کرد و یادآور شد: هماهنگی با هیأت های مذهبی در راستای با شکوه برگزار کردن عزای امام حسین(ع) در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تلاش می کنیم در سالی که آل سعود سفاک مردم را از حضور در حج محروم کردند، با حضور فعال تر و نظم بیشتر و حراست از فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گیلان: دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است

فرمانده انتظامی گیلان: دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است