مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 19:412016-09-28فرهنگي

با حضور مردم و هنرمندان صورت گرفت رونمایی از کتاب بشقاب نگاره ها در آستارا


کتاب بشقاب نگاره ها با حضور هنرمندان و مردم با فرهنگ آستارا رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، امام جمعه این شهر عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب بشقاب نگاره ها در مجتمع بزرگ فرهنگی ـ هنری ارشاد این شهرستان، اظهار کرد: یکی از موهبت های الهی انسان ها داشتن خط و صورت زیبا است.

وی با بیان اینکه هنر باید در خدمت آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی باشد، افزود: هنرمند متعهد کسی است که هنر خود را در راه دین و تبلیغ آموزه های دینی بکار گیرد.

امام جمعه آستارا بر ضرورت توجه بیش از پیش به هنر خوشنویسی در عصر ارتباطات و تکنولوژی تأکید کرد و افزود: عواملی نظیر بروز و ظهور خطوط ماشینی و رایانه ای به یک تهدید جدی برای هنر خوشنویسی و خطاطی تبدیل شده و علاقه مندان را از دنبال این هنر باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه زنگ هنر در مدارس آستارا جدی گرفته نمی شود، گفت: به جای اینکه زنگ های هنر به یادگیری و آموزش هنرهای نقاشی و خوشنویسی اختصاص یابد آموزگاران از این زنگ ها به عنوان زنگ تفریح و بازی استفاده می کنند.

انجام کار فرهنگی بیش از پیش در جامعه احساس می شود رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز در مراسم مذکور گفت: در این محفل فرهنگی و هنری از زحمات 50 ساله هنرمندی تقدیر می شود که خدمات ارزنده ای به هنر خوشنویسی کشور ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مردم و هنرمندان صورت گرفت رونمایی از کتاب بشقاب نگاره ها در آستارا

با حضور مردم و هنرمندان صورت گرفت رونمایی از کتاب بشقاب نگاره ها در آستارا