مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 19:262016-09-28اقتصادي

سرپرست کمیته امداد رزن خبر داد تأمین 58 مورد جهیزیه برای نوعروسان رزن


سرپرست کمیته امداد شهرستان رزن گفت: در 6 ماهه سال جاری 58 مورد جهیزیه با هزینه ای بالغ بر 140 میلیون تومان به نوعروسان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رزن، محمد رسولی عصر امروز در ستاد تامین جهیزیه رزن با بیان اینکه اینکه 3 هزار و 200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، اظهار کرد: علاوه بر خانواده های زیر پوشش کمیته امداد خانواده های دیگر نیز برای تامین اقلام جهیزیه به کمیته امداد مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه سال جاری 58 مورد جهیزیه با 140 میلیون تومان هزینه به نوعروسان پرداخت شده است، گفت: شهرستان رزن دارای ظرفیت خوبی در کمک به محرومان است که نیازمند فعال سازی است.

سرپرست کمیته امداد رزن افزود: سال گذشته 130 مورد جهیزیه با مبلغ 282 میلیون تومان تامین شده که از این میزان 70 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمک هزینه تامین هر جهیزیه در سال جاری را 5.

2 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: با تشکیل هر پرونده علاوه بر کمک های مالی با برگزاری دوره های آموزشی به زوج های جوان خدمات ارائه می شود.

رسولی با تاکید بر ضرورت کمک های مردم در این زمینه گفت: بسیاری از افراد به دلیل مشکل در تامین جهیزیه ازدواج نمی کنند که ما امیدواریم بتوانیم با کمک های مردمی و استفاده از ظرفیت های خیران اقداماتی را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست کمیته امداد رزن خبر داد تأمین 58 مورد جهیزیه برای نوعروسان رزن

سرپرست کمیته امداد رزن خبر داد تأمین 58 مورد جهیزیه برای نوعروسان رزن