مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 18:502016-09-28اجتماعي

آمادگی پلیس برای گسترش همکاری های پلیسی با کشورهای جهان


جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اعلام آمادگی پلیس ایران برای ایجاد و گسترش همکاری های پلیسی با کشورهای جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،" سردار اسکندر مومنی در دیدار با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای مستقر در تهران گفت: مبارزه با جرایم سازمان یافته نیازمند همکاری های پلیسی قضایی و دیپلماتیک کشورهاست و امنیت جهانی جزء با همکاری کشورها با یکدیگر بدست نمی آید.

وی اظهار داشت: همه ساله در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت پلیس ، هفته ای در مهرماه تحت عنوان هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده که در این هفته ، ناجا با تلاش مضاعف اقدام به معرفی فعالیت ها و خدمات خود به مردم و جامعه می کند که این امر مبین اهداف اصلی ، آسایش مدنی، نظم و وفاق اجتماعی برای نیل به سطوح عالی امنیت اجتماعی است.

سردار مومنی افزود: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار " همه با هم برای امنیت و آرامش " از 9 الی 15 مهر آغاز می شود و یگان های تخصصی ناجا از فرصت به وجود آمده در راستای معرفی قابلیت ها و توانمندی های پلیس و نیز تعامل با مردم ، نهادها و سازمان های گوناگون اقدامات لازم را در سطوح مختلف انجام می دهند.

مشارکت مردمی در امنیت یکی از مصادیق مشارکت بر توسعه ملی؛جانشین فرمانده ناجا ، امنیت و احساس امنیت را یکی از حیاتی ترین نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس برای گسترش همکاری های پلیسی با کشورهای جهان

آمادگی پلیس برای گسترش همکاری های پلیسی با کشورهای جهان