مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 17:502016-09-28اقتصادي

آغاز فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف چهارمحال و بختیاری


فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف چهارمحال وبختیاری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،چهارمحال وبختیاری،" دبیرورییس کمیته علمی همایش گفت:علاقمندان تا یکم بهمن ماه برای ارسال آثاربه دبیرخانه همایش به نشانی شهرکرد،خیابان پیروزی،مجتمع ادارات،سازمان صنعت، معدن وتجارت، دبیرخانه همایش ملی فرش مهلت دارند.

سیاوش نظری افزود: تولیدو صادرات فرش دستباف، آینده پژوهی فرش دستباف، فناوری و مواداولیه فرش دستباف، اقتصاد و بازاریابی فرش دستباف ، خلاقیت مدیریتی و طراحی فرش از جمله محورهای اولیه این همایش است.

نظری افزود: این همایش به منظور شناسایی ویژگی ها و معرفی پتانسیل فرش چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از خاستگاه های کهن فرش ایران و نیز در راستای حمایت از سیاست های توسعه پایدار مناطق روستایی وتحقق اقتصاد مقاومتی هفتم اسفندماه در شهرکرد برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور افزایش سطح علمی و تخصصی هنرجویان، برگزاری مسابقات مختلف با هدف ایجاد روحیه مطالعه در حوزه فرش، برگزاری جشنواره طرح های گوناگون از جمله برنامه های حاشیه ایی همایش است.

اصالت نقشه (طرح)، ثبات رنگ و دقت در بافت ازمهمترین شاخص های فرش دستبافت چهارمحال و بختیاری است که در چهار سبک گبه، یلمه، فرش بختیاری و نایینی بافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف چهارمحال و بختیاری

آغاز فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف چهارمحال و بختیاری