مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 17:012016-09-28پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب 10 رتبه شد


در جریان برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب چند رتبه شده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب چند رتبه شده است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر، افزود: در نخستین روز از آغاز این مسابقات، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در رشته های کتبی، پژوهشی، فناوری، هنر، تواشیح، اذان و دعاخوانی حائز 10 رتبهء برتر شده است.

کوروش عزیزی که از محل برگزاری رقابت های بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت در شهر مقدس مشهد و بصورت تلفنی با روابط عمومی این معاونت سخن می گفت، افزود: در رشته های شفاهی نیز 16 نفر از برادران و 19 تن از خواهران این دانشگاه در روزهای 7 و 8 مهر با شرکت کنندگان سایر دانشگاه ها به رقابت می پردازند.

وی عنوان کرد: در نشست مشترک معاونین فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که با حضور معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، نظرات و بازخوردها نسبت به امور فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب 10 رتبه شد

دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب 10 رتبه شد