مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 17:002016-09-28اقتصادي

تحلیل گروه های فعال بازار سرمایه امروز


در تحلیل امروز به بررسی گروه هایی پرداخته ایم که جو فروش و جو خرید در آن ها در بازار امروز کاملا اشکار بود و در پایان هم اشاره ای به شنیده ها و شایعات گسترده و مهم در بازار امروز کردیم.

- در بازار امروز بیشترین تاثیر مثبت به ترتیب گروه های خودرووساخت قطعات،محصولات شیمیایی و قندو شکر و در مقابل بیشترین تاثیر منفی را به ترتیب گروه های انبوه سازی،املاک و مستغلات،موادومحصولات دارویی و سیمان،آهک و گچ بر شاخص بورس داشتند.

جو خرید متعلق به گروه های محصولات غذایی،خودرووساخت قطعات،ماشین آلات و دستگاه های برقی و سایر واسطه گریهای مالی و در مقابل جو فروش در گروه های سیمان،آهک و گچ،انبوه سازی،املاک و مستغلات،تسهیلات مسکن و شرکت های چند رشته ای صنعتی کاملا آشکار بود.

امروز مجموع ارزش معاملات بورس وفرابورس نسبت به روز کاری قبل با افزایش بیش از 35درصدی مواجه شد به طوری که مجموع ارزش بورس و فرابورس در روز کاری قبل بیش از 2435میلیارد ریال بود که امروز به بیش از 3292میلیارد ریال رسید.

امروز شاهد استقبال مجدد سرمایه گذاران به گروه خودرووساخت قطعات بودیم به طوری که سهام شرکت سایپا با دادو ستد بیش از 187 میلیون ، صف خرید بیش از 70 میلیونی هم داشت که نشان از استقبال گسترده سهامداران از این لیدر خودرویی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل گروه های فعال بازار سرمایه امروز

تحلیل گروه های فعال بازار سرمایه امروز