مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:562016-09-28اجتماعي

استاندار مرکزی خبر داد اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک


استاندار مرکزی از اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک خبر داد.

- اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک استاندار مرکزی از اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، محمود زمانی قمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی استان مرکزی اظهار کرد: به دنبال سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان مرکزی مصوب شد موضوع یکی از جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به استان مرکزی و شهر اراک اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده این جلسه دوشنبه آینده به ریاست شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور و با حضور نماینده عالی دولت در استان مرکزی در تهران برگزار می شود.

استاندار مرکزی با اشاره به درخواست ها و مطالبات مردم اراک در زمینه رفع آلودگی هوا بیان داشت: در حال حاضر وضعیت آلودگی هوای شهر اراک وضعیت بسیار نامساعدی دارد و باید تلاش کنیم هرچه سریع تر این شرایط را برطرف کنیم.

زمانی قمی اختصاص اعتبارات لازم برای رفع آلودگی هوا در بودجه سنواتی را از مهم ترین درخواست های مردم استان برای کاهش آلودگی هوا برشمرد و ادامه داد: از تشکل های مردم و مسؤولان دستگاه های ذی ربط انتظار داریم مطالبات خود را با توجه به توان و امکانات کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی خبر داد اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک

استاندار مرکزی خبر داد اختصاص جلسه هفته آینده کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا به اراک