مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:312016-09-28حوادث

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد کاهش 14 درصدی سرقت در آستارا


فرمانده انتظامی آستارا از کاهش 14 درصدی آمار سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، رسول عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات هنگ مرزی آستارا، اظهار کرد: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای نمایش عملکرد یگان های مرزبانی و انتظامی شهرستان است.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی گفت: وجود جمعیت مهاجر، شناور و گردشگرپذیر بودن آستارا، ضریب آسیب پذیری این شهرستان مرزی را افزایش داده است.

این مسؤول ادامه داد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی به موقع و دقیق اتفاق ها و حوادث این شهرستان می توانند در برقراری امنیت به یگان های مرزبانی و انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی آستارا به ماهواره و تبعات منفی و آسیب پذیر آن در خانواده های اسلامی به ویژه در بین جوانان جامعه اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرمی که دشمن و ایادی استکبار به واسطه ماهواره آغاز کرده اند فرهنگ سازی درست و آشنا کردن خانواده ها با تبعات ماهواره است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان امانت دار جامعه نامید و افزود: سلامت خانواده و ایجاد یک خانواده سالم بسیار مهم بوده که این مهم تنها با کنترل، ایجاد آرامش و امنیت برای خانواده ها تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد کاهش 14 درصدی سرقت در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد کاهش 14 درصدی سرقت در آستارا