مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:012016-09-28دانش

ویرایش جدید آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ابلاغ شد


ویرایش جدید آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی به وزارتخانه های بهداشت و علوم ابلاغ شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت طی نامه ای آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

لاریجانی اعضای هیات علمی را از ارکان توسعه آموزش و پژوهش و ضامن اعتلای جایگاه کشور در این عرصه برشمرد و یادآور شد این افراد با همت و تلاش متعالی خود زمینه را برای تحول در عرصه آموزش و دانشگاه ها فراهم خواهند کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: این آیین نامه درباره ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی وابسته به وزارتین و سایر دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این آیین نامه با توجه به حفظ و توسعه توامان فرهنگ اسلامی، توان علمی و تربیت شاگردان نخبه با جوهره ایمان و اخلاص، علم و تجربه و خلاقیت و تلاش، ارج نهادن به پژوهش های بنیادین، کاربردی و توسعه ای در راستای تامین نیازهای علمی، فناوری و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایش جدید آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ابلاغ شد

ویرایش جدید آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ابلاغ شد