مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 15:402016-09-28اجتماعي

فراخوان اعزام مشمولان به سربازی


معاون وظیفه عمومی فارس در اطلاعیه ای مشمولان دارای برگ آماده به خدمت را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما "، مرکز فارس ، سرهنگ محمدباقر دهقان افزود : متولدین 1355 تا 1377 که به سن اعزام به سربازی رسیده اند و از معافیت های تحصیلی و سایر معافیت های قانونی استفاده نمی کنند به خدمت سربازی فرا خوانده شدند .

وی در خصوص تبعات غیبت و به کار گیرندگان مشمولان غایب در قالب ماده 58 و 10 و 63 گفت: مشمولین خدمت وظیفه عمومی که برای خدمت مقدس سربازی احضار می شوند چنانچه در مهلت های مقرر خود را معرفی نکنند غایب شناخته می شوند.

سرهنگ محمدباقر دهقان ادامه داد: در اجرای ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی چنانچه مدت غیبت اولیه این افراد از یک روز تا سه ماه باشد به سه ماه اضافه خدمت و چناچه مدت غیبت اولیه بیشتر از سه ماه باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت : مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان از یک سال تجاوز کند علاوه بر شش ماه اضافه خدمت فراری محسوب می شود و به مراجع صالحه قضایی معرفی می شوند.

وی در خصوص مشمولان غایب گفت: با توجه به افزایش اشراف اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی بر مشمولان غایب و ارسال پیامک ، لازم است همه مشمولان غایب برای تعیین تکلیف به دفاتر پلیس + 10 و معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعزام مشمولان به سربازی

فراخوان اعزام مشمولان به سربازی