مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 15:102016-09-28اقتصادي

هیچ شرکت هرمی مجوز فعالیت ندارد


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: این ادعا که برخی شرکت های بازاریابی شبکه ای و هرمی مجوز فعالیت را مستقیما از پلیس فتا دریافت کرده اند، کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به نقل از پلیس فتا، سرهنگ دوم علی نیک نفس گفت: بین شرکت های بازاریابی شبکه ای و هرمی تفاوت وجود دارد که یکی از این تفاوت ها اجازه فعالیت نداشتن شرکت های هرمی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر فقط شرکت های بازاریابی شبکه ای که مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند مجاز به فعالیت هستند.

نیک نفس با یاد آوری ممنوعیت فعالیت شرکت های هرمی در کشور تصریح کرد: هیچ دستگاه دولتی اجازه صدور مجوز برای فعالیت شرکت های هرمی را ندارد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا درباره اعطای مجوز برای فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت هم گفت: این وزارتخانه با همکاری مرکز امور اصناف و بازرگانان فقط به شرکت های بازاریابی شبکه ای با رعایت معیارهای تعیین شده مجوز فعالیت می دهد و به شرکت های هرمی مجوز فعالیت نمی دهد.

این مقام انتظامی همچنین اظهار کرد: فهرست شرکت های بازاریابی شبکه ای که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز اخذ کرده اند و حوزه های فعالیت آنها ، همراه اطلاعات تماس در سایت این وزارت صنعت ، معدن و تجارت وجود دارد و کاربران می توانند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شرکت هرمی مجوز فعالیت ندارد

هیچ شرکت هرمی مجوز فعالیت ندارد