مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 13:402016-09-28فرهنگي

وام بلاعوض 160میلیون تومانی برای متقاضیان احداث سینما


این تسهیلات در حوزه ساخت و تجهیز سالن های سینما در استان ها پرداخت می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"ی مرکز خراسان شمالی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به اولویت استان های بدون سینما برای استفاده از تسهیلات ساخت و تجهیز سالن های سینما گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استانی که اقدام به ساخت سالن سینمایی کند، 160میلیون تومان وام بلاعوض دریافت خواهد کرد.

محمد مهدی احمدی، پیگیری جدی برای تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان شاخص استان ها برای حضور مطلوب در عرصه های ملی و بین المللی افزود: تاکنون هنرمندان 15 استان برای شرکت در هفته های فرهنگی و جشنواره ها به 15کشور جهان اعزام شده اند.

وی با اشاره به حمایت از نویسندگان استان ها گفت: سال گذشته به همین منظور، دو میلیارد و 600میلیون تومان از نویسندگان استان های کشور کتاب خریداری شد.

احمدی در ادامه درخصوص اکران فیلم سینمایی رستاخیز هم گفت: با انعکاس نور بر روی تصویر شخصیت دینی داستان و رفع مشکلات مطرح شده، این فیلم بدون کم و کاستی، به زودی اکران خواهد شد.

محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این نشست گفت: برای پیشرفت و تعالی هنر و فرهنگ، باید کارهای نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام بلاعوض 160میلیون تومانی برای متقاضیان احداث سینما

وام بلاعوض 160میلیون تومانی برای متقاضیان احداث سینما