مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 13:112016-09-28بين الملل

چاقویی که آل سعود به پهلوی خودش زد


کارگران خارجی عربستان نه تنها مدت هاست حقوق خود را دریافت نکرده اند بلکه کمک های غذایی و همچنین برق آنها نیز قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایندیپندنت، صدها کارگر خارجی در عربستان که حدود 7 ماه از حقوق خودرا دریافت نکرده اند طی هفته جاری دست به اعتصاب زدند و یکی از بزرگراه های واقع در شرق این کشور را بستند.

ناراحتی کارگران زمانی بدتر می شود که می فهمند در حالیکه کارفرمایان آنها حقوق آنها را پرداخت نکرده اند هزینه های زیادی برای دعوت از خوانندگان بین المللی برای حضوردر میهمانی های خود صرف می کنند.

عربستان شرایط مطلوبی را تجربه نمی کند و طی هفته جاری دو خبر بد این کشور را تحت تأثیر خود قرار داد.

یکی بحران کارگران خارجی در این کشور و قطع کمک های دولتی به آنها به گونه ای که در کمپ های این کارگران هم کمک های غذایی از سوی دولت عربستان متوقف شده و هم برق آنها نیز قطع شده است.

یکی دیگر از اتفاقاتی که عربستان را در هفته اخیر تکان داد کاهش قابل توجه حقوق و مزایای کارکنان سعودی بود که حدود 70 درصد آنها برای دولت این کشور کار می کنند.

دولت عربستان یک قدم دیگر از سیاست ریاضت اقتصادی خود را برداشت و حقوق کارکنان دولتی وزرای این کشور را 20 درصد کاهش داد اگرچه به نظر نمی رسد که این مسئله برای کارکنان سطوح بالای این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقویی که آل سعود به پهلوی خودش زد

چاقویی که آل سعود به پهلوی خودش زد