مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:502016-09-28سياسي

حمایت از اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از ورود مستقیم این تشکل سیاسی به موضوع انتخابات شورای شهر تهران خبر داد و گفت: در این خصوص شورایی مشتمل بر فعالان اصولگرا تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا مصباحی مقدم در نشستی خبری که صبح امروز در دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد، در تبیین مواضع این تشکل سیاسی در انتخابات 96 تصریح کرد: ورود ما به انتخابات شوراها بنا به در خواست احزاب و شخصیت های اصولگراست.

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز به طور عمده و مستقیما در انتخابات شوراهای شهر تهران ورود دارد و در خصوص شهرستانها و مراکز استانها بیشتر عملکرد مشورتی خواهیم داشت.

مصباحی مقدم همچنین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: با استفاده از رایزنی با احزاب، گروه ها و شخصیت ها سعی در جمع بندی نظرات مختلف داریم اما این فرآیند جدای از ساز و کار شورای ائتلافی اصولگرایان خواهد بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیمی برای حمایت از آقای روحانی در انتخابات آینده، خاطر نشان کرد: هیچ وقت صحبتی از اجماع برای حمایت از آقای روحانی نداشتیم.

مصباحی مقدم با بیان اینکه هنوز به تصمیم گیری در خصوص مصادیق نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ورود نکردیم ، گفت: امیدواریم با اقدام جمعی و یا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران

حمایت از اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران