مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:412016-09-28سياسي

معاون کمیته امداد اردبیل خبر داد جذب 2 هزار حامی در اردبیل


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از جذب 2 هزار حامی در حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست خبر داد.

- صفر توحیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از جذب 2 هزار حامی در حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست خبر داد.

وی اظهار کرد: این حامیان را در قالب طرح اکرام و محسنین در اردبیل جذب کرده و از توان مالی آنها در حمایت از گروه ها و جامعه هدف استفاده می کنیم.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه اکثر این حامیان بومی بوده و از ایتام و خانواده های نیازمند بی سرپرست حمایت می کنند، بیان کرد: تلاش جدی بر این است تا حامیان به راحتی بتوانند کمک های خود را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهند.

توحیدی افزود: در قالب طرح اکرام ایتام نسبت به جذب و مشارکت 29 میلیارد ریالی حامیان اقدام کردیم و امیدواریم تا پایان سال این رقم افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه حامی یابی یکی از اولویت های کمیته امداد است تا با استفاده از ظرفیت این حامیان بتوانیم نیازهای افراد تحت پوشش در قالب اکرام ایتام و محسنین را برآورده کنیم، گفت: کمیته امداد رویکرد توانمندسازی و حمایت از جامعه نیازمندان را مورد توجه قرار داده و تلاش جدی انجام می دهد تا در این راستا بتواند به اهداف و برنامه های مورد نظر دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کمیته امداد اردبیل خبر داد جذب 2 هزار حامی در اردبیل

معاون کمیته امداد اردبیل خبر داد جذب 2 هزار حامی در اردبیل