مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:412016-09-28ورزشي

برای 67 روز مربی گری انگلیس آلاردایس 550 هزار پوند می گیرد


سم آلاردایس که پس از منتشر شدن عکسی از وی در حال آموزش دور زدن قانون به تاجران فوتبال از سمت مربی گری انگلیس برکنار شد حقوق 67 روز مربی گری خود را دریافت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آلاردایس صبح دیروز با منتشرشدن عکسی که در حال آموزش دورزدن قانون سوم مالکیت به تاجران و سرمایه گذاران شرق آسیایی بود از سمت سرمربی گری انگلیس برکنار شد.

این مربی تنها یک بازی آن هم در رقابت مقدماتی جام جهانی مقابل اسلوونی که با پیروزی دقایق پایانی پشت سر گذاشت بر نیمکت سه شیر ها نشست.

سم بزرگ قراردادی دو ساله به ارزش 6 میلیون پوند که وی را به یکی از گران ترین مربی های تیم ملی تبدیل می کرد تنظیم کرده بود و پس از 67 روز از سمت خود برکنار شد و رکوردی تازه به ثمر رساند.

پیش از او استیو مک لارن در سال 2006-2007 و کوین کیگان در سال 1999-2000 با حضور یک ساله و هدایت 18 بازی رکورد کمترین حضور در سمت مربی گری سه شیر ها در اختیار داشتند.

حال گفته می شود فدراسیون فوتبال انگلیس حقوق 67 روز این مربی که معادل 550 هزار پوند است را پرداخت می کند.

انتهای پیام/ا http://fna.

ir/5AVT8U نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 67 روز مربی گری انگلیس آلاردایس 550 هزار پوند می گیرد

برای 67 روز مربی گری انگلیس آلاردایس 550 هزار پوند می گیرد