مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:052016-09-28فرهنگي

نمایش مستند " خاطراتی برای تمام فصول" در فرهنگساری رسانه


" نشست کانون فیلم کوتاه فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس با نمایش و نقد فیلم مستند خاطراتی برای تمام فصول به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و با حضور کارگردان فیلم و منتقدان جواد طوسی و سعید قطبی زاده و سید ذکریا هاشمی مجری کارشناس، شامگاه گذشته یکشنبه 4 مهر در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" فرهیختگان آنلاین " رزاق کریمی در این نشست با بیان این که رسانه قدرتی دارد که کمتر می شود با آن تقابل کرد،گفت: این اثر، فیلمی تبلیغاتی برای ارگان خاصی نیست، بلکه فیلمی با بعد انسانی است.

این فیلم در همه جای دنیا در حال پخش است تا همگان بدانند این سلاح های کشتار جمعی چه آثار و فجایعی در بردارد.

جواد طوسی نیز در این نشست اظهارداشت: ویژگی بارز فیلم توجه آن به رسانه است و پا فراتر از حوزه اقلیمی خودش می گذارد و سعی می کند به بیان و مفهوم جهانی دست پیدا کند.

وی افزود: تمام افرادی که در این فیلم حضور دارند با همه تفاوت های اجتماعی و فرهنگی و جغرافیایی، دغدغه مندی مشترکی دارند و این ویژگی موجب شده است تا اثر رزاق کریمی جهانی شود.

این منتقد سینما، ایجاد بارقه های انسانی را در فیلم خاطراتی برای تمام فصول را هوشمندانه دانست و گفت: شوک های به موقعی در فیلم داریم که این وظیفه و رسالت یک فیلم مستند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مستند " خاطراتی برای تمام فصول" در فرهنگساری رسانه

نمایش مستند " خاطراتی برای تمام فصول" در فرهنگساری رسانه