مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:362016-09-28اجتماعي

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان: 102 مدرسه به همت بنیاد برکت در خوزستان بهره برداری شد


مدیرکل جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: بنیاد برکت در سطح این استان تاکنون 102 مدرسه را به بهره برداری رسانده و امروز نیز 28 کلاس به همت این بنیاد در استان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبادان، رضا رضایی صبح امروز در جلسه بهره برداری از مدارس طرح برکت این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه استان خوزستان 12 درصد از پروژه های مدرسه سازی کشور را داراست، اظهار کرد: این درصد مربوط به مدارسی بوده که به وسیله طرح های بنیاد برکت صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه نظام به ساخت فضاهای آموزشی در کشور، استان خوزستان همچنان در داشتن این فضاها با کمبودهای زیادی مواجه است.

مدیرکل جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان اضافه کرد: در این استان 30 درصد از مدارس از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و 30 درصد دیگر از مدارس نیز نیازمند مقاوم سازی و نوسازی هستند و بخشی نیز نیازمند کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند.

رضایی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان خوزستانی در وضعیتی که در خور نام نظام باشد آموزش نمی بینند، تصریح کرد: بنیاد برکت در سطح این استان تاکنون 102 مدرسه را به بهره برداری رسانده و امروز نیز 28 کلاس توسط این بنیاد در استان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان: 102 مدرسه به همت بنیاد برکت در خوزستان بهره برداری شد

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان: 102 مدرسه به همت بنیاد برکت در خوزستان بهره برداری شد