مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:052016-09-28اجتماعي

ابلاغ اخطاریه به هشت رستوران آلاینده


رییس حفاظت محیط زیست پردیس، از صدور اخطاریه زیست محیطی به 8 رستوران در بخش بومهن به علت آلایندگی سیستم تصفیه فاضلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، حسن فراهانی با اشاره به اینکه این واحدها با ورود پساب خام و تصفیه نشده به چاه های جاذب و سپتینک تانکها که مورد تایید کارشناسان نیست موجبات آلودگی محیط زیست منطقه و رودخانه ها را فراهم می آورند، گفت: اخطاریه زیست محیطی برای این واحد ها صادر و به آنان ابلاغ شده است.

فراهانی افزود: این واحدها باید برای ارائه مدارک و مستندات قانونی به منظور ادامه فعالیت و تعیین تکلیف در خصوص نصب سیستم تصفیه فاضلاب در واحدهای خود اقدام کنند و درصورت تعلل، طبق موازین قانونی با این واحدها برخورد خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس ادامه داد: شناسایی و بررسی مستمر وضعیت زیست محیطی مراکز خدماتی از جمله کارواش ها و رستوران در دستور کار این اداره قرار دارد و مشکلات زیست محیطی واحدهای آلاینده به صورت جدی پیگیری می شود.

فراهانی افزود: از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف که باعث تهدید و تخریب محیط زیست می شود، موضوع را با شماره تماس 76213620-021 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اخطاریه به هشت رستوران آلاینده

ابلاغ اخطاریه به هشت رستوران آلاینده