مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:012016-09-28سياسي

رییس اوقاف و امور خیریه مهدی شهر: وصیت نامه های قرآنی شهدا بازخوانی شود


رییس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر گفت: امروز تعمیق باورهای اعتقادی ضرورت دارد و وصیت نامه های قرآنی شهدا باید در جامعه بازخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، محسن براتی صبح امروز در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی اظهار داشت: قرآن کریم در کنار عترت، انسان را به کمال و سعادت می رساند و جدایی و فاصله بین قرآن و عترت معنا ندارد.

وی تصریح کرد: مهم ترین منابع برای تعمیق باورهای اعتقادی و معارف اسلامی، قرآن کریم و روایات و سیره امامان معصوم (ع) است.

رییس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر با تأکید بر اینکه مراجعه، مطالعه، تعمیق و تفکر در آیات قرآن کریم و روایات امامان معصوم (ع) به افزایش آگاهی، بصیرت افزایی و قوت قلب مؤمنان منتهی می شود، بیان کرد: مسلمانان در مواجهه با مسائل و مشکلات و گرفتاری های روزمره که گریبان گیر اقشار مختلف به ویژه جوانان است، وسیله و ریسمان محکمی برای مصون ماندن و نجات از این آفت ها می خواهند که بدون تردید، قرآن و عترت است.

براتی با بیان اینکه مؤمنان و جامعه اسلامی با چنگ زدن به این ریسمان الهی که استحکام آن مفاهیم قرآن و عترت است، از این گونه آسیب ها و توطئه های جنگ نرم در امان خواهند بود با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اوقاف و امور خیریه مهدی شهر: وصیت نامه های قرآنی شهدا بازخوانی شود

رییس اوقاف و امور خیریه مهدی شهر: وصیت نامه های قرآنی شهدا بازخوانی شود