مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:002016-09-28فرهنگي

سریال های محرم را بشناسید


«نفس شیرین» به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی کیان باباییان این روزها در ساختمانی حوالی بلوار فردوس مقابل دوربین رفته است.

- نفس شیرین ، علمدار ، گشت ویژه ، مختارنامه و در قصه ها زندگی می کنند مجموعه هایی هستند که تلویزیون پخش آنها را برای شب های محرم تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از مناسبت ماه رمضان و عید نوروز و ساخت سریال های مناسبتی که با این ایام همخوانی داشته باشد، مناسبتی چون ماه محرم و صفر فرصت خوبی است تا سریال سازان تلویزیونی پیام های مد نظر خود را از قاب تلویزیون در اختیار مخاطبان بگذارند.

سریال هایی که باید دید آیا می توانند موفقیت مجموعه هایی چون مختارنامه ، شب دهم ، وفا ، سفر سبز و پریدخت را که سال ها قبل در ایام محرم از تلویزیون پخش شدند تکرار کنند؟در این گزارش مجموعه هایی را که از گزینه های پخش در ایام محرم هستند معرفی می کنیم.

نفس شیرین نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی کیان باباییان این روزها در ساختمانی حوالی بلوار فردوس مقابل دوربین رفته است.

تولید این سریال به مرز 80 درصد رسیده و تدوین نیز به صورت همزمان با تولید در حال انجام است و بعد از پیوستن داریوش اسدزاده به این سریال دیگر بازیگر جدیدی به گروه بازیگران اضافه نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های محرم را بشناسید

سریال های محرم را بشناسید