مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:002016-09-28اقتصادي

دست اندازهای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد


سی ویکمین نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران به بررسی وضعیت صنایع وابسته به فولاد اختصاص داشت؛ جایی که فعالان صنایع لوله و پروفیل، خودروسازی و لوازم خانگی از گران خریدن ورق های فولادی موردنیاز، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 15 دنیای اقتصاد: سی ویکمین نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران به بررسی وضعیت صنایع وابسته به فولاد اختصاص داشت؛ جایی که فعالان صنایع لوله و پروفیل، خودروسازی و لوازم خانگی از گران خریدن ورق های فولادی موردنیاز، تامین نشدن نیازشان در داخل و افزایش تعرفه واردات ورق فولادی از خارج گلایه مند بودند و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران فولاد مبارکه نیز از عملکرد خود در تامین نیاز داخل، صادرات به خارج و وضع تعرفه دفاع کردند.

با این همه تولیدکنندگان فولاد معتقد بودند که باید علاوه بر مسوولان فولاد مبارکه سایر تولیدکنندگان فولاد نیز در این نشست حاضر باشند.

ضمن اینکه اختلافات آماری بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد در مورد ظرفیت تولید، نیاز داخل به ورق هایی با ضخامت های متفاوت و در نهایت قیمت داخلی و صادراتی وجود داشت.

در این نشست امیرحسین کاوه، دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالایی در صنایع پایین دستی فولاد ایجاد شده که هم امیدوارکننده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازهای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد

دست اندازهای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد