مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:002016-09-28اقتصادي

نشست اوپک / همه به دنبال یک توافق !


دبیر کل سازمان کشورهای صادرکننده نفت ( اوپک ) اعلام کرد گفتگوها میان اعضای این سازمان درباره دستیابی به یک توافق درباره تولید نفت در مسیر صحیحی پیش می رود .

- " به نقل از خبرگزاری شین هوا از الجزایر ، محمد سنوسی بارکیندو روز سه شنبه در الجزایر گفت رایزنی ها میان اعضای اوپک درباره امکان رسیدن به توافق درباره کاهش میران عرضه نفت به بازارهای جهانی در مسیر خوبی پیش می رود .

تلاش برای کسب نتیجه بارکیندو در حاشیه مجمع بین المللی انرژی در پایتخت الجزایر به خبرنگاران گفت : ما از هیچ تلاشی برای موفقیت نشست غیر رسمی اعضای اوپک که قرار است امروز در الجزایر برگزار شود ، دریغ نخواهیم کرد .

وی افزود گفتگوهای آینده در چارچوب مسیری که در نشست آوریل گذشته کشورهای بزرگ تولید کننده نفت در قطر آغاز شد ، قرار می گیرد .

دبیر کل اوپک در ادامه وجود برخی اختلاف نظرها بین اعضای اوپک درباره راههای بهبود قیمت نفت در بازارهای جهانی را امری طبیعی خواند .

بارکیندو افزود مسیری که کشورهای تولید کننده نفت آغاز کردند به طور مداوم توسعه می یابد و رایزنی ها بین کشورهای بزرگ تولید کننده نفت اوپک و غیر اوپک پس از نشست الجزایر هم ادامه خواهد داشت .

اعضای اوپک در تلاشند دست کم برای یک سال درباره تثبیت تولید نفت به یک توافق برسند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اوپک / همه به دنبال یک توافق !

نشست اوپک / همه به دنبال یک توافق !