مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 06:252016-09-28سياسي

رایزنی پارلمانی ایران و سوریه برای تشکیل کمیته دوستی پارلمانی


امیرعبداللهیان و خانم هدیه خلف عباس رییس مجلس سوریه در مورد جزییات تشکیل کمیته دوستی پارلمانی دو کشور که در راس ان روسای مجالس دو کشور قرار دارند رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، رییس مجلس سوریه که به دعوت دکتر لاریجانی در تهران بسر می برد اولین سفر خود در این سمت به کشورمان را نشانگر عمق روابط استراتژیک دو کشور خواند و افزود: ملت و دولت سوریه هیچگاه حمایت های جمهوری اسلامی را در مقطع حساس و تاریخی منطقه از یاد نخواهند بود خانم هدیه عباس تشکیل گروه دوستی پارلمانی به ریاست دکتر لاریجانی در مجلس دهم را نشانگر اهمیت نگاه تهران به کشور سوریه دانست و افزود: بزودی گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران نیز به ریاست رییس مجلس سوریه در دمشق شروع بکار خواهد کرد.

وی تداوم چهل دقیقه عملیات جنگنده های امریکایی علیه نظامیان ارتش سوریه در حومه حلب را همزمان با اتش بس که منجر به شهادت حداقل هشتاد نظامی سوریه در حال مبارزه با تروریسم شد نشانه حمایت کاخ سفید از تروریسم خواند.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار تاکید کرد که در جریان این سفر حسب توافق روسای مجالس در مذاکرات اخیر تهران ، گروه دوستی پارلمانی به ریاست رییس مجلس شورای اسلامی و متشکل از نمایندگان فعال مجلس تشکیل می شود که نقش ان در پیگیری همه جانبه روابط دو کشور ممتاز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی پارلمانی ایران و سوریه برای تشکیل کمیته دوستی پارلمانی

رایزنی پارلمانی ایران و سوریه برای تشکیل کمیته دوستی پارلمانی