مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 00:212016-09-27فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی: نمایشگاه ناشران خراسان تعطیل نشده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه ناشران خراسان تعطیل نشده، بلکه به نیشابور پایتخت کتاب ایران منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، سید سعید سرابی عصر امروز در نشست خبری نمایشگاه کتاب خراسان عنوان کرد: برخلاف صحبت هایی مبنی بر تعطیلی نمایشگاه خراسان، این نمایشگاه در نیشابور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیشابور برای سال 94 کاندیدا پایتخت کتاب کشور شد اما با تمام شایستگی هایی که داشت اهواز به عنوان اولین پایتخت کتاب کشور معرفی شد.

این مسؤول با بیان اینکه امسال نیشابور از میان 300 شهر به عنوان پایتخت کتاب انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه فرهنگی وسبقه تاریخی و عنوان پایتختی کتاب کشور باعث شد هجدهمین نمایشگاه کتاب خراسان به نیشابور منتقل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی بیان کرد: امسال مقارن با رویداد مشهد 2017 در مشهد نمایشگاه ناشران جهان اسلام برگزار می شود با توجه به اینکه نیشابور پایتخت کتاب کشور یک شهر دانشجو خیز است و سرای مطالعه و عضویت در کتابخانه های عمومی زیادی دارد نمایشگاه کتاب مشهد به نیشابور منتقل شد.

وی افزود: جلوه خوبی نداشت به فاصله کمی دو نمایشگاه کتاب در مشهد برگزار کنیم، زمان برگزاری نمایشگاه مشهد آبان است و ما نمی توانیم این زمان را تغییر بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی: نمایشگاه ناشران خراسان تعطیل نشده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی: نمایشگاه ناشران خراسان تعطیل نشده است