مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 22:312016-09-27پزشكي

فعالیت های قرآنی بر اخلاق حرفه ای جامعه پزشکی تاثیر گذار است


وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که پرداختن به فعالیت های قرآنی توسط جامعه پزشکی چه تاثیری بر اخلاق حرفه ای دارد، خاطرنشان کرد: این امر حتما موثر است کسانی که با قرآن مانوس هستند هم آرامش دارند و هم موفق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، قاضی زاده هاشمی امشب در حاشیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد در جمع خبرنگاران، گفت: عدف از خلقت ما چیزی جز توجه به قرآن نیست و بشر خلق شده تا از بوته امتحانات سرافراز بیرون بیاید و این مُیسر نخواهد شد مگر با تمسک به قرآن کریم و سیره ائمه.

وی در پاسخ به این پرسش که پرداختن به فعالیت های قرآنی توسط جامعه پزشکی چه تاثیری بر اخلاق حرفه ای دارد، خاطرنشان کرد: این امر حتما موثر است کسانی که با قرآن مانوس هستند هم آرامش دارند و هم موفق هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه پزشکی با جان انسان ها سرکار دارد و زندگی مردم بعد از خداوند در دستان این جامعه است، مانوس بودن با قرآن و باور داشتن آیات آن بسیار کمک کننده است و مهم است کسی که با واسطه، شفا بخش است خداوند را باور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی بر اخلاق حرفه ای جامعه پزشکی تاثیر گذار است

فعالیت های قرآنی بر اخلاق حرفه ای جامعه پزشکی تاثیر گذار است