مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 20:162016-09-27پزشكي

قرآن کتاب زندگی روزمره ما است


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید براینکه قران کتاب زندگی مردم ما است گفت: چنانچه نگاهی به قرآن بیندازیم متوجه خواهیم شد که تاکیدات بسیاری در این کتاب آسمانی در خصوص سلامت جسمی، - روانی و اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد فراهانی امشب در بیست و یکمین جشنواره قران و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد گفت: بیست و یکمین جشنواره قران و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ویژگی هایی دارد که آن را به یک رویداد بی نظیر در کشور تبدیل کرده و آن قرار گرفتن دانشجویان در کنار اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: ما در این جشنواره تنها به هنرهای آوایی که در مسابقات کشوری مرسوم است منحصر نمانده ایم بلکه هنرهای اوایی را در کنار سایر حوزه های هنری از قبیل حوزه های ادبی، پوستر و غیره قرار دادیم.

فراهانی خاطر نشان کرد: این رویداد برخلاف تفکر و نگاه قالب جامعه که به قرآن نگاه صرفا تخصیصی دارد منحصر نشده است و ما به قرآن یک نگاه صرفا تقدیسی نداریم.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ما هم دارای پشتوانه های نظری مطلق و هم راهبردهای کارآمد هستیم تصریح کرد: چنانچه به قرآن نگاهی بیندازیم متوجه خواهید شد که در این کتاب آسمانی تاکیدات بسیاری در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کتاب زندگی روزمره ما است

قرآن کتاب زندگی روزمره ما است