مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 19:002016-09-27فناوري

هشدار درباره پیامک جعلی رجیستری موبایل


یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت: اخیراً دیده شده پیامک هایی با این مضمون که «گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط مبلغی را واریز کنید» برای برخی مشترکان ارسال شده که این پیامک ها جعلی است.

- یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت: اخیراً دیده شده پیامک هایی با این مضمون که گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط مبلغی را واریز کنید برای برخی مشترکان ارسال شده که این پیامک ها جعلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارسال چندین مورد پیامک کلاهبرداری با موضوع رجیستری به مشترکان موبایل خبرداد.

وی گفت: اخیراً دیده شده برخی پیامک های جعلی با این پیغام که گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط در طرح رجیستری مبلغی را واریز کنید برای برخی مشترکان ارسال شده است.

وی ادامه داد: این پیامک ها جعلی است و مشترکان باید در این باره هوشیار باشند.

فلاح گفت: هنوز طرح رجیستری گوشی موبایل آغاز نشده و هر زمان که این طرح آغاز شود، آغاز رسمی طرح اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ثبت گوشی در طرح رجیستری قبل و بعد از اجرای طرح هزینه ای ندارد و گوشی هایی که در زمان اجرای طرح در حال استفاده باشند، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره پیامک جعلی رجیستری موبایل

هشدار درباره پیامک جعلی رجیستری موبایل