مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 18:252016-09-27اقتصادي

پیمانکاران عمومی ایرانی در پروژه های پایین دست نفت نقش آفرینی می کنند


وزارت نفت همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی، در صدد شناسایی شرکت های پیمانکار عمومی ایرانی برای حضور موثر در پروژه های پایین دست صنعت نفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ محمدرضا مقدم، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی شانا، افزود: ، طرح تدوین نظام فنی و اجرایی و مدل شناسایی، ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های پیمانکار عمومی/ طرح و ساخت (DBC/GC) ایرانی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تمرکز بر ریسک پذیری، انتقال فناوری و ارتقا توان داخل و با رویکرد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

وی گفت: پیش از این در سال 93 بسته پیشنهادی برای تقویت شرکت های پیمانکار عمومی (GC) تدوین شده بود و پارسال نیز یک مدل برای ارزیابی و تشخیص صلاحیت این شرکت ها در حوزه پایین دست صنعت نفت طراحی شد و هم اکنون این مدل در مرحله بازبینی و دریافت نظر متخصصان و صاحبنظران وزارت نفت، بخش خصوصی و انجمن هاست.

این مدل شامل سه بخش است که بخش اول به نظام فنی و اجرایی قراردادهای پیمانکاری عمومی (GC) می پردازد و شامل تعریف، ساختار و محدوده کاری است.

بخش دوم، مدل ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های ایرانی پیمانکار عمومی (GC) است و بخش سوم نیز پرسشنامه های ارزیابی را دربر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران عمومی ایرانی در پروژه های پایین دست نفت نقش آفرینی می کنند

پیمانکاران عمومی ایرانی در پروژه های پایین دست نفت نقش آفرینی می کنند