مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 17:112016-09-27سياسي

اسیر 3357 سکوتش را شکست


شمسی بهرامی یکی از 4 زن اسیر در سال های دفاع مقدس که یک سال قبل به دلیل ناراحتی از مسئولان استان فارس این استان را ترک کرده بود به دعوت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به شیراز سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، شمسی (مریم) بهرامی، آزاده و جانباز زن ایرانی که به همراه 3 زن دیگر به مدت 4 سال در عراق اسیر بوده و این روزها سلامت جسمی مناسبی ندارد، پس از یک سال که به دلیل دلگیری از مسئولان استان فارس به اصفهان مهاجرت کرده بود، به شیراز آمد.

این زن آزاده ایرانی ظهر امروز در جمع کارکنان زن اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به دلیل مهاجرتش از استان فارس تصریح کرد: من به دنبال حق گیری نبوده و نیستم، جنگ زده بودم، آزاده و جانباز بودم اما هیچکس از من حمایت نکرد و حتی در حقم بی انصافی کردند.

اسیر 3357 با بیان اینکه حقوق بگیر آموزش و پرورش است، عنوان کرد: در این سال ها یک ریال هم از بنیاد شهید نگرفتم، مسئولان اگر به این به مسئولیت رسیدند مدیون شهدا و اسرایی مانند ما هستند اما این موضوع را فراموش کردند.

وی خاطرنشان کرد: معصومه آباد در کتاب من زنده ام بخشی از خاطرات اسارت ما را عنوان کرده اما این تمام ماجرا نیست و از اعتصاب غذای ما در عراق به تنهایی می شود یک کتاب نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیر 3357 سکوتش را شکست

اسیر 3357 سکوتش را شکست