مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 16:552016-09-27بين الملل

احتمال افزایش جرایم خشن در شهرهای آمریکا


" در آستانه انتشار گزارش سالانه اداره پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی، برخی کارشناسان گمانه زنی کردند که میانگین جرم و جنایت در شماری از شهرهای آمریکا در سال 2015 نسبت به سال 2014 افزایش یافته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از واشنگتن، آنها در عین حال تأکید کردند میانگین جرم و جنایت در آمریکا همچنان بسیار کمتر از اوایل دهه نود قرن گذشته در آمریکا بوده است.

پیش بینی می شود گزارش امسال اف بی آی نشان دهنده افزایش جرایم قتل در شهرهای خشونت آمیز مثل شیکاگو، بالتیمور و واشنگتن باشد.

ارقام نشان دهنده بالارفتن میانگین جنایت خشن در شهرهای آمریکا ابتدا در ارقام اولیه ای که برای سال 2015 توسط اف بی آی در ماه ژانویه منتشر شد، اعلام شد.

همچنین نتایج بررسی که به سفارش وزارت دادگستری آمریکا صورت گرفت و اخیرا منتشر شد اوضاع 56 شهر آمریکا را بررسی کرد که نشان می دهد موارد قتل نسبت به سال 2014، 16.

8 درصد افزایش یافته است.

هفته گذشته دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آْمریکا از الگوهای سرسختانه پلیس آمریکا برای برخورد با جرایم تقدیر کرد، هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ نیز خواستار این شد که ضوابط بیشتری برای فروش سلاح در آمریکا وضع شود تا جلوی اقدامات خشونت آمیز گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش جرایم خشن در شهرهای آمریکا

احتمال افزایش جرایم خشن در شهرهای آمریکا