مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 16:412016-09-27حوادث

فرمانده انتظامی استان مرکزی مطرح کرد افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در حوزه جرایم سایبری و رایانه ای نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشتیم، گفت: بیشترین فراوانی جرایم کشف شده در این بخش هتک حیثیت، - نشر اکاذیب و برداشت های غیرمجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در نشستی که به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا و ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: هفته ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش از روز نهم مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تاکنون توانسته اقدامات بسیار خوبی را در زمینه ایجاد امنیت در جامعه کند، افزود: در 6 ماهه نخست امسال در زمینه سرقت 5 هزار و 682 فقره وقوع سرقت وجود داشته که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 5 هزار و 983 بوده 5 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از میزان سرقت های انجام شده در 6 ماهه نخست امسال 4 هزار 662 فقره سرقت کشف شده که نسبت کشف به وقوع 82 درصد است.

عزیزی با اشاره به میزان وقوع سرقت های به عنف ادامه داد: در این زمینه 89 فقره سرقت به عنف وجود داشته که نسبت به سال گذشته که سرقت 81 مورد بوده 10 درصد افزایش داشتیم که بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت طلاجات از کودکان در اماکن عمومی بوده که بیش از 80 درصد سرقت های به عنف را به خود اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان مرکزی مطرح کرد افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی مطرح کرد افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان مرکزی