مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:252016-09-27سياسي

هیات رییسه مجلس مطالبات مردم از وزرا را پیگیری کند


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مطالبات نمایندگان از وزرا و دستگاههای اجرایی شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی کمالی پور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: ما برخاسته از متن مردم هستیم و مردم به ما اعتماد کردند لذا باید پاسخگوی اعتماد آنها باشیم، این تصور که اگر کسی ایرادی دید و فریادی زد بلافاصله او را در خارج از مجلس در این جریان و آن جریان قرار دهند تصور غلطی است.

وی افزود: ما در جریان مردم هستیم، هر جا دولت کاری کند که قابل تقدیر باشد از آن قدردانی می کنیم اما اگر ایرادی هم ببینیم آن را خواهیم گفت.

چرا که وظیفه قانونی ما همین است و کسی نباید به این موضوع خرده بگیرد.

این نماینده مجلس در تذکری مستند به بند 11 ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس یاد آور شد: سه ماه از شروع به کار مجلس می گذرد و ما شاهد نطق ها و تذکرات نمایندگان بودیم که درصدی از وقت رسمی مجلس را به خود اختصاص داده اما خروجی آن را ندیده ایم.

توقع ما از هیات رییسه مجلس این است که در راستای وظایف قانونی و شرعی خود مطالبات نمایندگان را که خواست مردم است پیگیری کند تا اقتدار مجلس و نمایندگان حفظ شود.

کمالی پور در اخطاری مستند به اصل 22 قانون اساسی نیز گفت: ریاست هیات وزراء با رییس جمهور است و هر جا وزرا در مقابل مردم و مسئولین و نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه مجلس مطالبات مردم از وزرا را پیگیری کند

هیات رییسه مجلس مطالبات مردم از وزرا را پیگیری کند