مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:262016-09-27اقتصادي

ایران میلیاردها مترمکعب آب دریا را شیرین می کند!


قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه باید حداقل 500 شهر به دلیل افزایش جمعیت آبرسانی دوباره شوند، گفت: در زمینه آب شیرین کن ها برنامه ریزی شده که تا پایان برنامه ششم توسعه 1.

- 6 میلیارد مترمکعب آب دریاها شیرین سازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ستار محمودی امروز در نشست تخصصی با نمایندگان مجلس و فعالان بخش خصوصی با موضوع چگونگی تعامل دولت و مجلس با بخش خصوصی با رویکرد رفع موانع سرمایه گذاری در بخش آب و آبفا گفت: وزارت نیرو به فعالان بخش خصوصی به تبع سیاست های توسعه کشور از جمله برنامه ششم توسعه این نوید و مژده را می دهد که فضای بازار کار خوبی پیش روی آنهاست.

وی افزود: وزارت نیرو و مجموعه های تابعه تاکنون حدود 50 میلیارد مترمکعب آب را ذخیره کرده و برنامه ریزی شده تا پایان برنامه ششم توسعه حدود 20 میلیارد مترمکعب دیگر به این میزان اضافه شود، پس تحقق چنین برنامه ای نیازمند اجرای پروژه های بسیار زیادی است که امید است بخش خصوصی، مشارکت فعالی در این زمینه داشته باشد.

محمودی با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه باید حداقل 500 شهر به دلیل افزایش جمعیت آبرسانی دوباره و مجدد شوند، گفت: سطح پوشش فاضلاب کشور در حال حاضر 40 درصد است که امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه به 60 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میلیاردها مترمکعب آب دریا را شیرین می کند!

ایران میلیاردها مترمکعب آب دریا را شیرین می کند!