مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:112016-09-27سياسي

نماینده ولی فقیه در قزوین: اثرگذاری و ماندگاری کارها با رضای خدا حاصل می شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کارهایی ماندگار و اثرگذار می شود که برای رضای خدا انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین که به مناسبت هفته آتش نشانی برگزار شد، با ارزشمند دانستن خدمات آتش نشان ها، اظهار داشت: کارهایی ماندگار و اثرگذار می شود که برای رضای خدا انجام شود.

وی تصریح کرد: نباید صرفاً برای کسب درآمد و انگیزه های دنیایی کارها را انجام دهیم، چرا که اگر ما صرفاً برای ارتقای موقعیت شغلی و کسب درآمد بیشتر وارد فضای کاری شویم، در دنیا و آخرت متضرر خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر با محوریت رضای خدا کارها و فعالیت های خود را انجام دهیم، نه تنها دنیای خود را آباد و با برکت می کنیم، بلکه در قیامت نیز سربلند خواهیم بود.

عابدینی به کارکردهای مختلف مسجد هم اشاره و تأکید کرد: مسجد می تواند پایگاه بسیار خوبی برای آتش نشان ها باشد و فعالان عرصه مسجد نیز می توانند بهترین یاوران شما در عرصه مهم خدمت رسانی باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید بیش از پیش از ظرفیت مساجد استفاده کنیم، اضافه کرد: مسجد تنها برای نماز خواندن نیست و باید کارکردهای دیگر مسجد را نیز فعال نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در قزوین: اثرگذاری و ماندگاری کارها با رضای خدا حاصل می شود

نماینده ولی فقیه در قزوین: اثرگذاری و ماندگاری کارها با رضای خدا حاصل می شود