مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 13:312016-09-27سياسي

فرماندار همدان تأکید کرد ضرورت نظارت دقیق متولیان تربیت برای کاهش آسیب ها


فرماندار همدان بر ضرورت نظارت دقیق متولیان تربیت به منظور کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، علی تعالی امروز در مراسم تجلیل از فعالان مدارس مروج سلامت با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سرلشگر شهید همدانی اظهار کرد: دوران جوانی و نوجوانی حساس ترین دوران سنی افراد است و کشورها بیشترین سرمایه گذاری را در این مقطع سنی انجام می دهند.

وی با اشاره به سرعت تغییر و تحولات اجتماعی در عرصه فرهنگی و اجتماعی، شرایط امروز جامعه را متفاوت از سال های گذشته دانست و گفت: نظارت دقیق متولیان تربیت، برای جلوگیری از بروز آسیب ها اهمیت دارد.

فرماندار همدان با اشاره به ویژگی های کنجکاوی و استقلال طلبی جوانان و اهمیت کسب مهارت های زندگی از جمله مهارت نه گفتن و انتخاب معاشران گفت: مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار بیشتر در معرض آسیب هستند.

وی با تأکید بر لزوم کاهش و پیشگیری از عوامل خطر در حوزه جوانان افزود: مهار نکردن عوامل خطر در جامعه مشکل ساز می شود و باید با بهره گیری از الگوهای مناسب مباحث پرورشی و تربیتی در مدارس به کار گرفته شود.

تعالی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: اقدام آموزش و پرورش در خصوص مدارس مروج سلامت مهم است و نیاز به توجه بیشتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار همدان تأکید کرد ضرورت نظارت دقیق متولیان تربیت برای کاهش آسیب ها

فرماندار همدان تأکید کرد ضرورت نظارت دقیق متولیان تربیت برای کاهش آسیب ها