مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 12:012016-09-27سياسي

نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس، امشب مهمان «گنج» می شود


هفتیمن قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» با حضور «مجتبی مومن»، نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس و از فعالان مردمی پشتیبانی جبهه های جنگ تحمیلی، - هفتیمن قسمت از برنامه تلویزیونی گنج با حضور مجتبی مومن ، نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس و از فعالان مردمی پشتیبانی جبهه های جنگ تحمیلی، امشب ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هفتیمن قسمت از برنامه تلویزیونی گنج با حضور مجتبی مومن ، نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس و از فعالان مردمی پشتیبانی جبهه های جنگ تحمیلی، امشب ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود.

در بخش های دیگر این برنامه همانند قسمت های قبلی، حسین پاینده معروف به ملات از رزمندگان دفاع مقدس، بخش دیگری از خاطرات طنز خود درباره دیدارش با فرمانده لشگر 17 علی ابن ابی طالب(ع) و معروفیتش در سال های جنگ تحمیلی را بیان می کند.

همچنین عمار احمدی، از نویسندگان و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس، به معرفی یکی از آثار خود درباره فرهنگ شفاهی مادران شهدا در سال های انقلاب و دفاع مقدس می پردازد.

اقبال واحدی، مجری هم به سراغ رقیه گلین از بانوانن جهادگر در عرصه پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس می رود و خاطرات او را مرور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس، امشب مهمان «گنج» می شود

نقاش سبزواری سال های دفاع مقدس، امشب مهمان «گنج» می شود