مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 11:502016-09-27فرهنگي

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر فارس


برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره استانی تئاتر استان فارس معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در این جشنواره در بخش کارگردانی، آرمین حمدی پور برای نمایش پنجاه و چهارمین سالگرد خسرو مرادی ، پیمان زبرجدی ،برای نمایش دو زیست و هادی امامی مقدم برای نمایش نارکولپسی به صورت مشترک و سید محمدهادی هاشم زاده برای نمایش چند روایت نامعتبر و نوید جعفری برای نمایش پره پروانه پولادی به صورت مشترک به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

بهزاد مریدی افزود: در بخش نویسندگی نیز آرمین حمدی پور برای نگارش نمایش پنجاه و چهارمین سالگرد خسرو مرادی ، سعیدرضا خوش شانس برای نگارش نمایش پره پروانه پولادی و پیمان زبرجدی برای نگارش نمایش دو زیست مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در بخش بازیگر نقش اول زن، زهرا استواری برای بازی در نمایش نارکولپسی، شیما پور سهم الدین، برای بازی در نمایش کندو، و مژده غازی، برای بازی در نمایش چایی راند ،به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در بخش بازیگر نقش اول مرد، ایمان دبیری برای بازی در نمایش پنجاه و چهارمین سالگرد خسرو مرادی، عبدالخالق استواری برای بازی در نمایش نارکلوپسی و محمد پورزند برای بازی در نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر فارس

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر فارس