مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 08:412016-09-27حوادث

فرمانده انتظامی بستک خبر داد کشف یک میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بستک


فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف یک میلیون و 504 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد رستمی با اشاره به کشف یک میلیون و 504 هزار نخ سیگار قاچاق در بستک اظهار داشت: در راستای تشدید طرح مقابله با ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز، مأموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات نامحسوس، موفق شدند یک انبار کالاهای دخانی قاچاق را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شناسایی کنند.

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل اکیپ های ویژه از ماموران پلیس آگاهی و موادمخدر با شناسایی مکان دقیق دپو، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه با حضور در محل، انبار بازگشایی و 720 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 470 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک همچنین به شناسایی و توقیف یک دستگاه سواری وانت تویوتا حامل کالای دخانی قاچاق در بخش "جناح" این شهرستان اشاره و بیان کرد: 784 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 510 میلیون ریال نیز از این خودرو کشف شده است.

رستمی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاک سازی نقاط آلوده به قاچاق در شهرستان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بستک خبر داد کشف یک میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بستک

فرمانده انتظامی بستک خبر داد کشف یک میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بستک