مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 08:162016-09-27سياسي

دیدار فانی با لاریجانی و جمعی از نمایندگان مجلس


وزیر آموزش و پرورش و معاونان آن امروز (دوشنبه، 5 مهرماه) با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند که در این دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی؛ علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: آموزش وپرورش سال تحصیلی جدید را با 8 ماه برنامه ریزی طی پروژه مهر از بهمن 94 آغاز به کار کرده است و اکنون برآورد ما این است که تعداد دانش آموزان به حدود 13.

5 میلیون نفر در مدارس برسد که حدود 200 هزار نفر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از این رشد 200 هزار نفره حدود 25هزار نفر به دانش آموزان کلاس اول ابتدایی مربوط می شود و بقیه این رشد حاصل افزایش تحت پوشش آموزش و پرورش است، همچنین در متوسطه اول حدود 94 درصد و در متوسطه دوم 82 درصد دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی برای آموزش دختران محدودیت هایی وجود دارد، افزود: آموزش و پرورش از طریق توسعه مدارس شبانه روزی، توسعه سرویس مدارس و توسعه سیستم آموزش خودآموز از طریق اینترنت و راه دور سعی در افزایش آموزش تعداد بیشتری از دانش آموزان را دارد که از این تعداد تا به امروز بیش از 12 میلیون و 800 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فانی با لاریجانی و جمعی از نمایندگان مجلس

دیدار فانی با لاریجانی و جمعی از نمایندگان مجلس