مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 08:102016-09-27سياسي

برای استفاده از هواپیماهای وارداتی "هیچ شرطی" را نمی پذیریم +فیلم


سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد که برای استفاده از هواپیماهای مسافری وارداتی قطعا هیچ شرط و شروط نقض کننده استقلال و حاکمیت خود را نمی پذیریم.

- بهرام قاسمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، درباره شروط امریکاییها برای واگذاری و نحوه استفاده از هواپیماهای مسافری در ایران گفت: موضوعی که به عنوان فروش هواپیما به ایران مطرح شده است ، جدید نیست این موضوع از ماه ها پیش و پس از تفاهمی که در حوزه هسته ای میان ایران و 1+ 5 انجام شد مطرح بود .

وی افزود : اگر کشورهای غربی و اعضای 1+ 5 مطالبی درباره فروش هواپیما مطرح کنند از نظر ما بحث جدیدی نیست آنان در واقع تاخیر و عهدشکنی خودشان را و کاری را که باید در ماههای گذشته و شاید حدود یک سال پیش انجام می دادند اعلام می کنند .

قاسمی گفت : طبق توافقات آنان از همان روز توافق باید مجوز فروش هواپیما و دیگر همکاری ها با ما را صادر می کردند به همین علت من این موضوع را جدید نمی دانم و آنان جبران مافات می کنند و امور مربوط به واردات هواپیما اگر به خوبی پیش برود ، همان کاری که باید زودتر انجام می دادند با تاخیر انجام می دهند .

وی گفت: البته وقتی میان دو شرکت با فعالیت درعرصه های مختلف مانند نساجی ، خودرو یا فعالیت درعرصه های کشاورزی و صنعت قرار دادی امضا می شود ، میان آنان بده و بستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استفاده از هواپیماهای وارداتی "هیچ شرطی" را نمی پذیریم +فیلم

برای استفاده از هواپیماهای وارداتی "هیچ شرطی" را نمی پذیریم +فیلم