مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 01:512016-09-26ورزشي

عضو شورای شهر یزد: فرهنگ غدیر باید در میان همه اقشار مردم یزد نهادینه شود


فرهنگ غدیر باید در میان همه اقشار جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان دوشنبه شب در مراسم تجلیل از فعالان ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد با اشاره به اینکه در سال 87 جرقه فعالیت های عید غدیر و جشن های غدیر در شورای اسلامی شهر یزد زده شد، اظهار داشت: از آن سال هر سال بر کیفیت برنامه ها و فعالیت های غدیر در شهرداری یزد و سازمان های تابعه به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد افزوده شد.

وی افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر یزد به دلیل ضرورت اجرای برنامه های مرتبط با غدیر، ستاد دائمی مبشران غدیر مصوب و تصویب شد و کمتر تصور می شد که شهرداری در کنار خدمات عمرانی، خدمات رسانی شهری و اجتماعی بتواند در برنامه های فرهنگی نیز تا این حد پیشرفت کند.

مطهریان خاطرنشان کرد: شهرداری یزد بر اساس آنچه در قانون در حوزه فعالیت های فرهنگی شهرداری پیش بینی شده عمل کرد و خوشبختانه با موفقیت نیز روبه رو شد در حالی که جای برنامه های فرهنگی به این شکل در بسیاری از شهرداری ها خالی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: امسال ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد با همکاری شهرداری و فعالان و سازمان های مختلف، اقدامات ارزشمندی از جمله برپایی 130 ایستگاه مبشر غدیر در سطح شهر با هزینه ای بسیار اندک اما با برکت انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر یزد: فرهنگ غدیر باید در میان همه اقشار مردم یزد نهادینه شود

عضو شورای شهر یزد: فرهنگ غدیر باید در میان همه اقشار مردم یزد نهادینه شود